Klicka på bild och få

tisdag 3 mars 2009

EN TID I MALMÖ.

Under min tid i Malmö så träffade jag ett par från Långsele dom hade flyttat ner till Malmö några år tidigare, så vi började att umgås en hel del och jorde en del resor tillsammans, dels till Köpenhamn och tyskland, Efter ett antal år så startade vi en firma med begagnade kyl & frys till restauranger & storkök, så nu hade jag två jobb så det var inte tid för så mycket annat då Jassmine hade lämnat mig då så det blev så att man jobbade ännu mer. Det var då jag råkade bli freon förgiftad, det var under en reparation i ett frys rum ett element skulle avfrostas och jag hade tagit hem all gas tro de jag men det fanns gas i elementet som expanderade när jag värmde bort isen på elementet så röret sprack och gasen kom ut i rummet, det var tur att jag kom ut däri från för gasen tar bort allt syre. Efter det så kunde jag inte fortsätta mer det yrket mer jag fick även sluta med firman som vi hade tillsammans för jag tålde inte gasen längre så han fick lösa ut mig och jag tog och flyttade till baka till Sundsvall. Fast det kommer lite mer om resor och upplevelsar lite senare i min Blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar